Sibersahne.org kameralı sohbet

Eski sevgilim bana geri dönecek mi?

Şimdi şöyle diyeyim.Bir çok kişi bu soruya senin yaptığın hataya bağlı diyecektir.Lakin bence seviyorsa dönecektir.Dönmese bile sana ait kalacaktır.Belki de senden adım bekleyecektir.Senden ışık görmezse ve adım görmezse oda beni sevmiyor diye düşünüp senden uzak durabilir.Ama bu seni sevmiyor anlamına gelmez.

Bazen senin dikkati çekmek için başkaları ile çıkabilir.Yada senin istemediğin şeyleri yapabilir.Ama eğer seviyorsa ve senin artık onu unuttuğunu gördüğünde mutlaka senin peşine düşecektir.Bu yüzden eski sevgilim bana geri dönecek mi ? Yada sevgilim bana geri dönecek mi sorusunu böyle cevaplıyorum.Ama eğer siz aldattıysanız bu konuda dönmeyebilir.Çünkü, bayanlar yada erkekler aldatmayı asla kabul etmezler.Ama ömür boyuda seviyorsa unutmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder